No tohle jsem nikdy nezkoumal. Tedy to je, že pro každý kanál jsou dva výstupy, jeden je pro středy a výšky a druhý pro basy a výhybka je uvnitř věže? To bych chápal, že na jeden výstup se dá bedna na střed a výšky a basák na druhý výstup. Ale jak je to zapojené v těch bedýnkách,když se subwofer nepoužije? Snad jedině, že jedna dvoulinka je pro střed a výšky a druhá jen pro basy, které jsou odděleny ve věži, tedy že basák je vyvedený samostatně. Nebo že se tím překlene část výhybky, která při použití subwoferu odděluje nejnižší kmitočty od basáku a ten bere jen středobasy.
To tedy přesně nevím. Pokud ale je basák v bedýnce samostatně vyvedený, tak by šlo ho vůbec nezapojit, protože na to máš subwofer už u zesilovače. Ale zvukově si moc nepomůžeš, protože středy a výšky vezmou bez problémů i ty původní. Ale pokud v bedýnkách jsou alespoň výhybky pro oddělení střed a výšky, tak by asi bylo možno obě dvoulinky propojit. Pak by asi bylo to co chceš, nejhlubší tóny by oddělené zesilovačem bral subwofer a stranové bedny by braly část basů, výšky a středy.
Basák by byl připojený ale ze zesilovače dostával jen středobasy, nejhlubší tóny by na něj nešly.
Ale nemůžu ti poradit přesně, nikdy jsem se tím nezabýval, nepreferuji použití subwoferu. Mám raději bedny které vezmou celé pásmo a bez bassreflexu. Bassreflexové bedny (a subwofery) zní jak ze sudu, tuc tuc.
Ale pokud to budeš zapojovat, pozor na polarizaci. Systém musí být sfázovaný. Tedy subwofer musí být ve fázi se středobasy. Pokud je to obráceně, část kmitočtů na středobasech se ztratí, nebo bude znít nepřirozeně.